ELECCIONS A CONSELL ESCOLAR

El proper dijous 23 de Novembre es celebren eleccions al Consell Escolar del centre, renovem la meitat dels membres del Consell, és un órgan on estan representats tots els sectors de la comunitat educativa: pares, professors, personal no docent i alumnat. Animeu-vos a presentar la vostra candidatura i a formar part més activa de la vostra comunitat educativa fins al 30 d'Octubre passant pel centre.

Veure Circular

Escola de Famílies sobre Prevenció en TIC i RRSS

Des de la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA) de l'Ajuntament d'Elx, s'ha creat l'Escola de Famílies sobre Prevenció en TIC i RRSS. Dirigida a les famílies de l'alumnat de l'ESO, el seu objectiu és sensibilitzar i informar dels avantatges i riscos de l'ús de les TIC i RRSS per a la prevenció del seu mal ús, a més de servir per fomentar l'ús responsable d'aquests recursos amb criteris i seguretat. Es realitzaran 4 sessions de 2 hores de durada cadascuna d'elles, els dies 10,17,24 i 31 d'octubre al Centre de Cultura Escorxador, amb horari de 19 a 21 hores.

Les pares / mares / tutors interessats / des poden omplir el formulari a:

Nou accés a Web Families

Amb la implantació de l'aplicació informàtica ITACA es posa a disposició de mares, pares, tutors legals, alumnes i alumnes un nou canal de comunicació amb el centre a través de la pàgina web per a famílies: https://familia.edu.gva.es

Aquest servei ofereix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries a través d'Internet. També s'ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través de SMS.

Per accedir a aquesta informació, cal ser mare, pare, tutor o tutora legal de l'alumne o alumna i donar-se d'alta en aquest servei. Per a això, haurà de presentar la sol·licitud corresponent que el centre li farà arribar a casa per mitjà del seu fill / filla (en cas que no rebi aquesta sol·licitud al seu domicili pot sol·licitar-la al centre). La sol·licitud pot realitzar-se per un o ambdós pares o tutors; en aquest cas, cada un d'ells haurà d'emplenar i lliurar al centre l'imprès de sol·licitud que li facilitarà en el mateix.

No cal renovar la sol·licitud cada any, s'entén que mentre estiguin matriculats els seus fills en el mateix centre disposarà del servei. Únicament si es matricula un altre membre de la unitat familiar haurà de sol·licitar. Per tant, si ja la va sol·licitar l'any anterior, no serà necessari tornar a tramitar-la. Si els fills assisteixen a diferents centres, haurà de sol·licitar-ho en cada un d'ells.

Les instruccions per accedir a aquests serveis es poden obtenir al propi centre educatiu o a la pàgina web https://familia.edu.gva.es

Tornem a estar de nou en línia!

Ja estem de nou amb tots vosaltres. Després d'un parell de dies en què hem patit un problema tècnic a la web, ja tornem a ser aquí com sempre per oferir-los tota la informació de l'IES.

Disculpin les molèsties ocasionades.