RESULTATS DE LES ELECCIONS A CONSELL ESCOLAR

RESULTATS DE LES ELECCIONS A CONSELL ESCOLAR DE L'IES LA FOIA D'ELX:

SECTOR FAMÍLIES

Braulio Ávalos
Ana María Valero
María Isabel Cartagena

SECTOR ALUMNAT

Martina Aznar
Jaume Martínez
Pablo Hurtado

SECTOR PROFESSORAT

Ismael Montañés
Clara Isabel Gil
María José Román
Daniel Pascual

ELECCIONS A CONSELL ESCOLAR

El proper dijous 23 de novembre es celebraran les eleccions a Consell Escolar del centre. Es renoven la meitat dels membres dels sectors de pares, alumnat i professorat.
La taula electoral dels pares estarà oberta al centre en dos torns, pel matí de 13:00 a 15:00 hores i de 19:00 a 21:00 hores de vesprada. Els pares que no puguen assistir a votar podran fer-ho per correu seguint les instruccions que els vostres fills portaran a casa aquests dies.

EN FAMÍLIA APROFUNDINT

Des de la UPCCA us comuniquem que el curs online per a pares i mares "En família: aprofundint", de la Conselleria en col·laboració amb la FAD (Fundació d'Ajuda contra la Drogoaddicció), comienzauna nova edició el dia 13 de novembre.
El curs online d'aprofundiment "En Família" consta de cinc mòduls en els quals es facilitaran, a tots els pares i mares que s'inscriguin, documents, materials audiovisuals, fòrums de consulta i debat, activitats i assessorament perquè millorin les seves capacitats educatives. Els continguts que s'aborden en aquesta quarta edició d'aprofundiment són:

1. El món emocional en la família
  2. Joves, oci i drogues
  3. La família davant les noves tecnologies
  4. Conflictes, tensions i violència familiars
  5. Estrès familiar

"En Família: aprofundint" comença el 13 de novembre i finalitza el 15 de desembre de 2017.

Donat el caràcter gratuït de l'activitat i el gran nivell d'acceptació d'aquest curs, és convenient que ens confirmi el seu interès a participar en el Curs On-line. Per poder atendre la seva sol·licitud el més eficaçment possible li adjuntem la següent adreça web (http://www.aulavirtualfad.org/enfamilia_VALENCIA2.htm) on trobareu una descripció detallada del Curs On-line. Comencem el 13 de novembre, però les inscripcions es poden realitzar a partir del 23 d'octubre.