URGENT: CIRCULAR COVID19 MES DE NOVEMBRE

Estimades famílies,

Degut a què estem detectant alguns problemes amb les normes relacionades amb la Covid19 i com actuar davant alguns casos us volem recordar:

- Si a un membre de la unitat familiar se li efectua una prova PCR, com que el seu fill o filla és convivent, fins que no es sàpia el resultat de l’esmentada prova no pot acudir al centre educatiu.

- Les mascaretes vàlides són preferentment les quirúrgiques o les FFP2, si es porta la higiènica de tela ha d’estar degudament homologada (UNE 0065). A més cal recordar que les mascaretes quirúrgiques tenen una vida útil de 4 hores i que després d’aquest temps s’ha de canviar (la jornada escolar és de 5, 6 o 7 hores).

- Els alumnes han de portar les mascaretes col·locades correctament, cobrint la boca, el nas i el mentó, han de quedar ajustades a la cara i sense espais entre la mascareta i la cara.

- Està demostrat que una de les mesures més útils en aquesta situació sanitària és la ventilació natural dels espais tancats, per tant, això implica que les portes i finestres de les aules estiguen obertes malgrat les circumstàncies meteorològiques. Així doncs, durant l’hivern cal que l’alumnat vinga preparat per al fred.

-RECORDEU QUE NECESSITEM QUE DONEU EL NÚMERO SIP ALS TUTORS DELS VOSTRES FILLS, SI ENCARA NO HEU FET, EL MÉS AVIAT POSSIBLE, TAL I COM ENS DEMANA SALUT PÚBLICA.

Moltes gràcies per la seua col·laboració.

Equip directiu IES La Foia d’Elx

2 DE NOVEMBRE - NO LECTIU

COMUNICAT IMPORTANT PER A LES FAMILIES: EL PROPER DIA 2 DE NOVEMBRE SERÀ FESTIU AL NOSTRE MUNICIPI I, PER TANT, SERÀ NO LECTIU.

Comunicat Targeta SIP

Des de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública han sol·licitat als Centres Educatius que hem de disposar del número de la targeta SIP de l'alumnat per poder actuar amb la major rapidesa posible i fer el rastreig dels possibles casos de coronavirus o contactes estrets que es puguen donar a l’institut.

Així doncs per mitjà d'aquesta circular els demanem que comuniquen immediatament el número de targeta SIP del seu fill/a a el tutor/a del seu grup per mitjà d'un missatge a través de la Web Família. Si no disposen d'accés a la Web Família hauran de fer una fotocòpia de la targeta SIP del seu fill/a, que la porte i la done al seu tutor/a.